انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل ماشین

انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل ماشین

یکی از مشکلات این روز کاربران انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل ماشین می باشد. هولدر موبایل یا پایه های نگهدارنده گوشی یکی از دستگاههای کاربری هستند که برای افراد هنگام رانندگی یا تهیه تولید محتوا به عنوان دست دیگر کاربر به حساب می آیند. که از درگیری شما برای نگه داشتن موبایل و از دست دادن تمرکزتان ممانعت می کند.

استفاده از هولدر موبایل ماشین یکی از راههای امن و ساده برای برقراری تماس و پیدا کردن مسیر و… در خودروها می باشد.در هنگام تولید محتوا نیز شما میتوانید از انواع هولدرها استفاده کنید.

در هنگام رانندگی ، یکی از لوازم ضروری و واجب هر وسیله ی نقلیه ای به حساب می آید. تا دیگر نگران لغزش یا تکان خوردن موبایل خود نباشید و گوشی را در زاویه دید دلخواهتان قرار دهید و بدون دخالت دست به آسانی و به تنهایی محتوای مورد نظر خودتان را ضبط و تهیه کنید.

اما دراین میان چندین نوع پایه موبایل ماشین وجود دارد که ممکن است هر کدام برای سلیقه و خودروهای مختلف بهتر از بقیه عمل کنند.

ما در فروشگاه فراسیستم برای شما در این مقاله نکاتی را فراهم کرده ایم تا بتوانید هنگام خرید هولدر موبایل ماشین انتخاب بهتری داشته باشید.

هولدر موبایل ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای خرید بهترین هولدر موبایل ماشین باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

  1. هولدر خودرو باید به صورت ایمن و قوی به ماشین شما متصل شود تا حتی در جاده های ناهموار و دست اندازها کنده نشود یا سقوط نکند.
  2. نصب پایه نگهدارنده گوشی خودرو باید آسان باشد و در محلی که قرار میگیرد در هنگام رانندگی جلوی دید شما را مسدود نکند.
  3. اتصال و جدا کردن گوشی از پایه نگهدارنده موبایل خودرو آسان باشد و در حالت ایده آل با یک دست بتوان این کار را انجام داد.
  4. هولدر گوشی باید تمامی گوشی ها با هر نوع قابی را به راحتی پشتیبانی کند.
  5. قابلیت تغییر زاویه،جهت و چرخش داشته باشد. تا در شرایط مختلف بتوانید صفحه گوشی خود را به خوبی مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن مشخصات و ویژگی های کلی بالا ما چندین مدل پرفروش و موجود در بازار را بررسی کردیم و برای شما به صورت کامل در این مقاله آورده ایم.

با این حال ، قبل از اینکه یک هولدر موبایل بخرید ابتدا جایی که پایه موبایل خودرو را میخواهید وصل کنید در نظر بگیرید. و با توجه به این مورد بهترین هولدر موبایل ماشین را که برای شما کارایی دارد انتخاب کنید.

انواع هولدر خودرو موجود در بازار

هولدر موبایل دریچه کولری

هولدر موبایل آیینه ای خودرو

هولدر موبایل داشبوردی

هولدر مغناطیسی

و…..

هولدر موبایل دریچه کولری

هنگام خرید این مدل هولدر موبایل ماشین توجه داشته باشید که شکل دریچه کولر شما به شدت در انتخاب شما تاثیر گذار است .

دریچه های مستطیلی و مشبک برای این مدل ها مناسب می باشند. اگر دریچه کولر خودروی شما دایره ای است از این مدل نمی توانید استفاده کنید.

این هولدر از طریق یک گیره به دریچه های کولر وصل می شود و موبایل به صورت کشویی روی آن قرار می گیرد. گاهی این هولدرها با دریچه های دایره ای یا کوچک سازگار نیستند.

اگر دریچه کولر خودرو شما استاندارد است. محصولات خوبی برای انتخاب شما وجود دارند. این مدل ها جای بسیار کمی می گیرند. اما انعطاف کمی دارند و وقتی که شما می خواهید از بخاری یا کولر استفاده کنید باید دریچه ای که استند هولدر روی آن قرار گرفته است را ببندید.

هولدرهای داشبوردی یا شیشه جلو

این نوع هولدر موبایل ماشین به دلیل تنوعی که دارد. معمولا برای اکثر افراد انتخاب بهتری به حساب می آیند.بعضی از این هولدرها بوسیله یک پایه مکشی  و برخی دیگر توسط چسب مخصوص به خودرو شما وصل می شوند که آسیبی به خودرو نمی رسانند.

هولدر موبایل مکنده

هولدرهای مکنده یک قسمت سیلیکونی و حفره ای در انتهای خود دارند که بوسیله تخلیه هوای بین محفظه و سطح مورد نظر متصل می شود

یکی از نکاتی که هنگام خرید هولدر موبایل مکنده باید به آن توجه کنید، کیفیت مکنده آن است . درصورتی که کیفیت مکنده هولدر موبایل پایین باشد، به مرور زمان، قدرت خود را از دست داده و امکان افتادن از سطوحی که به آن چسبیده است را دارد. 

هولدر موبایل چسبی

این مدل به وسیله یک ماده چسبنده قوی بر روی شیشه یا داشبورد یا … نصب می شود و باید به صورت ثابت در آن محل بماند. اگر قصد خرید این مدل را دارید حتما از قبل محل مناسب آن را پیدا کنید. چون بعد از چسبیدن جدا کردن آن بسیار مشکل است و اثر آن روی شیشه باقی می ماند.

توجه داشته باشید که اگر چند بار این پایه ها را از جای خود جدا کنید به مرور زمان قدرت چسبندگی خود را از دست می دهند.

هولدر موبایل آیینه ای ماشین

یکی از انواع متنوع هولدر موبایل ماشین ، هولدر آیینه ای می باشد.

انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل ماشین هولدر آیینه ای خودرو ماکسوم

هولدر آیینه ای خودرو همانطور که از اسمش پیداست به وسیله گیره هایی که روی آن تعبیه شده به آیینه ی خودرو وصل شده و کمک می کند تا شما در حین رانندگی بتوانید از گوشی خود استفاده کنید.

این هولدرها معمولا انعطاف پذیری بالا با قابلیت 360 درجه  را دارند و قابل استفاده بر روی صندلی عقب خودرو و میز و لبه ی تخت نیز هستند.

هولدر موبایل مغناطیسی

هولدرهای مغناطیسی قابلیت نصب هم بر روی شیشه و هم دریچه کولر را دارند. تنها تفاوت این هولدرها با هولدر گیره ای  استفاده سریع و آسان از آن است.

این هولدر ها علی رغم کوچکی مگنت بسیار قوی دارند و وزن اکثر گوشی ها را تحمل می کنند البته که باید به مشخصات این هولدر ها برای اطمینان از نگهداری گوشی خود مراجعه کنید.

یک قطعه فلزی داخل بسته های این هولدرها هست که شما باید آن را به پشت گوشی خود وصل کنید و یا آن را بین گوشی و قاب موبایل (از روی اکثر قابهای نازک نیز مگنت کار میکند) قرار دهید.(اگر از شارژ بی سیم استفاده می کنید مطمئن شوید که روی صفحه شارژ یا نزدیک آن نباشد)

چگونه عمر هولدر موبایل ماشین را طولانی تر کنیم؟

  • اگر قصد دارید که خودرو خود را برای مدت زیادی در جایی پارک کنید که ممکن است تایم طولانی در مقابل نور مستقیم آفتاب باشد . حتما یا روی هولدر را بپوشانید یا در صورت امکان آن را جدا کنید و دور از تابش مستقیم گرما قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه هولدر حفظ شود.
  • در صورتی که برای مدت طولانی از هولدر دریچه کولری استفاده نمی کنید آن را دریچه کولر جدا کنید.
  • هیچ گاه نباید مواد الکلی مانند عطر و ادکلن با هولدر شما تماس داشته باشند. زیرا تماس این مایعات با هولدر و قرار گرفتن در مقابل تابش آفتاب باعث تغییر شکل هولدر می گردد.
هولدر موبایل خودرو تسکو مدل Tsco THL 1215
هولدر موبایل خودرو تسکو مدل Tsco THL 1215

ویژگی های یک هولدر خوب چیست؟

ایمن و قوی باشد/ نصب و استفاده از آن آسان باشد به طوری که با یک دست بتوان گوشی را وصل و جدا کرد/از تمامی گوشی ها با هر نوع قابی پشتیبانی کند/قابلیت تغییر زاویه را داشته باشد

انواع هولدر خودرو موجود در بازار کدامند؟

هولدر موبایل دریچه کولری هولدر موبایل آیینه ای خودرو هولدر موبایل داشبوردی هولدر مغناطیسی

و…..

ارسال دیدگاه