خرید بهترین ایرپاد یا هدفون

بهترین ایرپاد یا هدفون

معرفی جامع خرید بهترین ایرپاد یا هدفون اصطلاحات و نکاتی که در موقع خرید باید بدانیم

در این مقاله ما سعی کردیم معرفی جامع و کاملی برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون های ترو وایرلس true wireless که اصطلاحا به آنها ایرپاد نیز گفته میشود را برای شما فراهم کنیم.

امیدواریم در پایان این بخش بتوانیم اطلاعات مفیدی برای خرید بهترین محصول مناسب شما ، ارائه کرده باشیم.

ایرپاد چیست؟

ایرپادها ،هدفون های بلوتوثی هستند که در سال 2016 توسط شرکت اپل ساخته و راهی بازار شدند.این هدفون ها قابلیت های ویژه ای داشتند که با گذشت زمان و اضافه شدن فناوریهای جدید کاملتر شدند. در این بین شرکت های دیگری از جمله شیائومی، سامسونگ و …نیز بیکار ننشستند و با بهره گیری از این فناوری مدل های مخصوص به خود را ارائه دادند.

که به صورت عامیانه به برندهای دیگر نیز ایرپاد می گویند که این اشتباه نیست.

خرید بهترین ایرپاد یا هدفون
ایرپادها ،هدفون های بلوتوثی هستند که در سال 2016 توسط شرکت اپل ساخته و راهی بازار شدند.

چرا باید ایرپاد بخریم؟

همانطور که گفتیم ایرپادها از ویژگی های زیادی برخوردار هستند که در اینجا چند مورد از ویژگی های آنها را که در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون ما را ترغیب می کند معرفی میکنیم.

ویژگی در هدفون های ترو وایرلس متفاوت می باشد.و هر کدام از برندها و مدلهای خاص ویژگی های خاص خود را دارا هستند. که در ادامه این مقاله به برخی از آنها می پردازیم:

از جمله ویژگی های ایرپادها می توان به سبک و راحت بودن آنها اشاره کرد و همچنین قابلیت ضد تعریق و ضد آب بودن آنها که وسیله ای بسیار پرکاربرد برای ورزش و ورزشکاران می باشد.

همچنین این هدفون ها وسیله ی مفیدی برای مکالمات و پاسخگویی به تلفن همراه بدون صدای اضافه محیط اطراف می باشد.

هدفون بهتر است یا ایرپاد؟

از نظر کیفیت ایرپادها همان هدفون ها هستند که عملکرد بهتری را دارند. طراحی نقش بسیار مهمی در راحتی استفاده ایرپادها دارند. ایرپادها بخاطر طراحی ارگونومی که دارند فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و استفاده داخل گوشی آنها راحتتر است.

ایرپادها از جمله شخصی ترین وسایلی هستند که میتوانید داشته باشید. این محصولات ممکن است بخش زیادی از روز را همراه شما و داخل گوش شما باشند. مثلا هنگامی که در خانه به موسیقی یا پادکست گوش می دهید و یا در باشگاه ورزش می کنید ممکن است آنها تمام روز همراه شما باشند.به این ترتیب ،انتخاب یک ابزار صوتی هوشمند که راحت و مناسب شما باشد بسیار مهم است.

برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون می توانید به فروشگاه فراسیستم مراجعه کنید.

چه محصولی مد نظر شماست؟

هدفون و هندزفری و ایرپاد هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون و هر کدام از این محصولات تا حدود زیادی به ترجیحات شخصی شما و نحوه استفاده شما بستگی دارد.

اگر یک وسیله جمع و جور وقابل حمل مد نظر شماست که در وسط تمرین ورزشی در حالی که  عرق کرده اید در گوش شما بماند و مشکلی برای آن ایجاد نشود ،احتمالا شما به یک عدد هندزفری احتیاج دارید.

اگر به دنبال صدایی با بالاترین کیفیت هستید و می خواهید تمامی صداهای دنیای بیرون را تا حد امکان مسدود کنید بهتر است روی هدفون های دو گوشی سرمایه گذاری کنید.

و اگر دنبال محصولی هستید که هر دوی این موارد را شامل بشود باید به ایرپادهای مختلف شرکت های عالی مثل اپل ،سامسونگ ، شیائومی و … فکر کنید.

خرید بهترین ایرپاد یا هدفون
از نظر کیفیت ایرپادها همان هدفون ها هستند که عملکرد بهتری را دارند.

بهترین ایرپادها یا هدفون های ترو وایرلس true wireless از نظر قیمت

در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون به عنوان یک قانون کلی ، هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید ،کیفیت بهتری را دریافت خواهید کرد.هدفون ها یا ایرپاد های ارزانتر  معمولا ویژگی های پیشرفته ای از جمله حذف نویز را ندارند و بعید است از کدک هایی با وضوح بالا پشتیبانی کنند.

به صورت کلی هدفون های ترو وایرلس true wireless در بازار ایران با توجه به برند ، وِیژگی و قابلیت هایی که ارائه می دهند قیمت گذاری شده اند. شما برای خرید بهترین ایرپاد در محدوده مالی خود باید به نکاتی توجه کنید که بهترین و مناسبترین انتخاب بسته به نیاز شما برایتان باشد.

برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون ها با مناسبترین قیمت  می توانید به اینجا مراجعه کنید.

 بهترین ایرپادها از نظر کیفیت

همانطور که بالاتر اشاره کردیم شرکت ها و برندهای متعددی هدفون های ترو وایرلس true wireless  را تولید می کنند که از جمله آنها می توان به سامسونگ که محصولات خود را با نام گلکسی بادز معرفی کرده و شیائومی که محصولات خود را با نام ایرداتز معرفی کرده و شرکت اپل که محصولات آن را با نام ایرپاد می شناسیم.

همه ی این برندها و سایر برندهای تولید کننده هدفون های با کیفیت خوب و قابل قبولی تولید می کنند که برای خرید باید به مبلغی که می خواهیم برای آنها هزینه کنیم و همچنین قابلیت هایی که به ما ارائه می کنند بپردازیم.

بطور مثال برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون شخصی که ورزشکار است حتما لازم است هدفونی تهیه کند که ضد تعریق باشد. یا شخص دیگری که از هدفون خود برای مکالمه می خواهد استفاده کند باید به گزینه های دیگری از جمله نویز کنسلینگ توجه کند و به همین صورت باید معیار های مختلفی را برای خرید یک ایرپاد یا هندزفری ترو وایرلس true wireless در نظر بگیرد.

بهترین ایرپاد از نظر شارژ دهی

همه ی ما هنگام خرید بهترین ایرپاد یا هدفون شارژدهی و میزان عمر باتری محصول برایمان بسیار مهم است. هدفون یا ایرپادها همیشه یک عمر مشخص برای باتری دارند،که بسته به استفاده شما این زمان می تواند بین 15 تا 20 ساعت متغیر باشد.و همچنین استفاده از برخی ویژگی های خاص مانند نویز کنسلینگ می تواند روی عمر باتری اثر گذار باشد.

برای خرید بهترین ایرپاد یا هدفون هر شخصی با توجه به نیاز خود باید هدفونی تهیه کند. که بیشتر و بهترین قابلیت را برحسب نیازش به اون بدهد.

باتری و نگهداری شارژ در ایرپادها یا هدفون های ترو وایرلس true wireless بسیار حائز اهمیت است.چرا که اکثر کاربران از این هدفون در مواقعی استفاده می کنند که به شارژر دسترسی ندارند.نکته خوب و کار آمد در این هدفون ها کیس های آن ها است. که با قرار دادن گوشی ها در کیس گوشی ها شارژ می گردند.

هر گوشی دارای باتری مجزا می باشد و می توان آن را به صورت تکی یا هر دو گوش استفاده کرد در خرید ایرپاد باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از این گوشی ها باتری با چه حجمی دارند.و چقدر زمان برای شارژ کردن آنها لازم است و همینطور کیس شارژ دارای قابلیت شارژ سریع می باشد یا خیر؟ و چه حجم باتری دارد؟ و چند بار می توان توسط کیس شارژ گوشی ها را شارژ کرد؟

ظاهر ایرپاد

در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون هر شرکت با توجه به نیازهای بازار و ارگونومی محصول معمولا از طراحی خاص و منحصر به فرد خود استفاده می کند. در هنگام خرید بهترین و مناسبترین هدفون ترو وایرلس true wireless به ظاهر آن نیز باید توجه کرد. چرا که باید هدفونی انتخاب کنید که مناسب گوش شما باشد و در استفاده طولانی مدت شما را خسته یا اذیت نکند.

ویژگی های مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود

گواهی IP

IP مخفف کلمات Ingress Protection به معنی «محافظت در برابر نفوذ» است. تقریبا تمامی هدفون ها یا ایرپادهای بی سیم دارای رتبه ip  هستند که میزان توانایی و مقاومت آنها در برابر گردو غبار و آب و تعریق را نشان می دهد.

هنگام خرید بهترین ایرپاد یا هدفون اگر در محلی که رطوبت زیادی دارد زندگی می کنید و یا قصد دارید از هدفون یا ایرپاد خود در هنگام ورزش استفاده کنید بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در مقابل این عوامل مقاومت بالایی داشته باشد.

گواهی ip
IP مخفف کلمات Ingress Protection به معنی «محافظت در برابر نفوذ» است.
حذف نویز فعال:

کنترل فعال نویز (ANC)، که به عنوان لغو نویز یا کاهش فعال نویز (ANR) نیر شناخته می‌شود،هنگام خرید بهترین ایرپاد یا هدفون اگر دوست دارید که صدا و مکالمه ای فراگیر را تجربه کنید باید فناوری حذف نویز در اولویت های شما قرار بگیرید. تا بتوانید بهترین مکالمه یا شفافیت صدا را درهنگام استفاده از هدفون یا ایرپاد خود داشته باشید.

بلوتوث چند نقطه ای Multipoint:

زمان خرید بهترین ایرپاد یا هدفون  ویژگی بلوتوث چند نقطه ای باعث می شود که هدفون یا ایرپاد شما به طور همزمان به چند منبع متصل بماند و این ویژگی زمانی در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون مفید است که به طور منظم با ایرپاد یا هدفون خود بین لپ تاپ ،تبلت و یا موبایل خود جابجا شوید.

تشخیص داخل گوش:

ایرپاد یا هدفون های هوشمند در فناوری جدید خود می توانند تشخیص دهند که چه زمانی شما آنها را از گوش خود بیرون می آورید و به صورت خودکار متوقف می شوند و پس از قرار دادن دوباره در گوش موسیقی از سر گرفته می شود. این ویژگی در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون یکی از فناوری های اصلی هدفون های پیشرفته می باشد.

پشتیبانی از دستیار صوتی:

هنگام خرید بهترین ایرپاد یا هدفون پشتیبانی از دستیار صوتی را مد نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید از الکسا، دستیار گوگل استفاده کنید، باید مطمئن شوید که هدفون یا ایرپادهای شما از دستیار صوتی مورد نظر شما پشتیبانی می‌کنند. امروزه بیشتر هدفون ها یا ایرپادها به این فناوری مجهز هستند ولی همیشه ارزش بررسی را دارد!

کنترل‌های لمسی:

هنگام خرید بهترین ایرپاد یا هدفون به این نکته توجه داشته باشید که شما نمی‌خواهید برای رد شدن از یک آهنگ، مجبور شوید همیشه  تلفن خود را از جیب خود بیرون بیاورید. بسیاری از بهترین هدفون ها و یا ایرپادهای بی سیم دارای حسگرهای لمسی هستند که امکان کنترل موسیقی شما را با نوک انگشت فراهم می کند.

هر کدام از هدفون ها یا ایرپادهای شرکت های مختلف این فناوری را ممکن است کمی متفاوت اجرا کنند.ولی در عمل کارکرد همگی آنها یکسان می باشد.

برنامه های همراه:

بسیاری از شرکت ها مانند اپل ، سامسونگ ، شیائومی ، سونی و …. در خرید بهترین ایرپاد یا هدفون برنامه های قابل دانلودی دارند که برای بهبود تجربه صوتی ارائه شده توسط محصولاتشان طراحی شده اند. هرکدام طیف متفاوتی از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهند. حتما با سر زدن به وبسایت های معرفی شده در جعبه های محصولات  اگرچه رایج‌ترین آنها امکان نقشه‌برداری مجدد کنترل‌های لمسی و انتخاب بین از پیش تنظیم‌های مختلف EQ است.

ایرپاد چیست؟

ایرپادها ،هدفون های بلوتوثی هستند که در سال 2016 توسط شرکت اپل ساخته و راهی بازار شدند.این هدفون ها قابلیت های ویژه ای داشتند که با گذشت زمان و اضافه شدن فناوریهای جدید کاملتر شدند. در این بین شرکت های دیگری از جمله شیائومی سامسونگ و …نیز بیکار ننشستند و با بهره گیری از این فناوری مدل های مخصوص به خود را ارائه دادند.

هدفون بهتر است یا ایرپاد؟

از نظر کیفیت ایرپادها همان هدفون ها هستند که عملکرد بهتری را دارند. طراحی نقش بسیار مهمی در راحتی استفاده ایرپادها دارند. ایرپادها بخاطر طراحی ارگونومی که دارند فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و استفاده داخل گوشی آنها راحتتر است.

بهترین ایرپادها از نظر شارژدهی کدامند؟

هدفون یا ایرپادها همیشه یک عمر مشخص برای باتری دارند،که بسته به استفاده شما این زمان می تواند بین 15 تا 20 ساعت متغیر باشد.و همچنین استفاده از برخی ویژگی های خاص مانند نویز کنسلینگ می تواند روی عمر باتری اثر گذار باشد.

ارسال دیدگاه