ایده خرید هدیه های منحصر به فرد

ایده خرید هدیه های منحصر به فرد

در انتخاب خرید هدیه برای عزیزان زندگیتان گیر کرده اید؟ نگران نباشید ما ایده های منحصر به فردی داریم که حتی پیچیده ترین افراد در لیست شما قطعا آنها را دوست خواهند داشت.

همه ی ما حداقل یک نفر را در زندگی خود داریم که خرید برای او بسیار سخت و پیچیده است.

ممکن است بعضی از افراد خودشان از قبل همه چیز را داشته باشند و یا بعضی افراد به طور باور نکردنی سخت گیر و سخت پسند باشند. بنابراین خرید هدیه برای این افراد پروسه سخت و طاقت فرسایی به شمار می رود.

گاهی هم اینقدر این فرد برای شما عزیز و خاص هست که شما به دنبال ایده هایی هستید که به همان اندازه خاص هستند.

مشکل شما هر چه باشد شما در جای درستی هستید. ما تعداد زیادی هدیه مردانه و هدیه زنانه داریم که _ چه هدیه تولد باشد یا هدیه عید نوروز یا هدیه روز مرد یا هدیه روز زن یا هدیه سالگرد ازدواج یا هر مناسبت دیگری _مطمئنا باهوش ترین هدیه دهنده ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

پیشنهادات ما علاوه بر لوکس بودن استفاده های کاربردی دارند و میتوانند زندگی دیجیتالی امروز را آسان تر کنند، هدایایی که هر بار استفاده از آنها نوعی قدردانی و تشکر را نسبت به شما در درون افراد به وجود می آورد.

هدیه ارزان یا هدیه لاکچری

نفس خرید هدیه باعث ایجاد یک حس خوب در هدیه گیرنده می شود نه مبلغ آن ،پس قبل از اینکه قیمت و ارزش مادی یک هدیه مهم باشد، اینکه هدیه چقدر متناسب و با فکر و برنامه ریزی تهیه شده مهم است.

البته اگر شما می خواهید هدیه گران قیمت با هزینه ای متناسب با بودجه خود داشته باشید هم ،هیچ عیبی ندارد ،شما می توانید از قسمت فیلترهای هدیه های مختلف در فروشگاه فراسیستم آنها را بر اساس گرانترین به ارزانترین یا برعکس مرتب کرده و گزینه های مختلف را بررسی کنید.

در کل هنگام خرید هدیه بیشترین نکته مهم میزان بودجه و هزینه ای است که شما برای این کار در نظر گرفته اید.

باید قبل از خرید هدیه یک بودجه مشخص برای آن تعیین کنید. و سپس بهترین گزینه ای که با بودجه شما سازگار است را انتخاب کنید.

برای صرفه جویی در وقتتان و انتخاب گزینه های بیشتر و بهتر یکی از راهها خرید اینترنتی و استفاده از فروشگاه های اینترنتی است.

در فروشگاه فراسیستم ما گزینه ای به عنوان ایده هدیه داریم که می توانید بر اساس قیمت و یا مدل محصول مورد نظر گزینه های بسیاری برای انتخاب داشته باشید.

ایده خرید هدیه های منحصر به فرد
خرید هدیه های ست مردانه و زنانه

نکات کلیدی هدیه به دختر یا هدیه به خانم ها

خانم ها معمولا بیشتر به تاریخ مناسبت ها در خرید هدیه و کادو توجه می کنند شما نیز باید طبق آن برای خرید کادو اقدام کنید.

برای اینکه کادوی مناسب دخترانه تهیه کنید ابتدا باید به حرف زدن آنها توجه کنید چون ازصبحت های آنها می توانید به اینکه چه هدیه ای دوست دارند پی ببرید.

دخترها یا خانم ها معمولا درباره چیزی که به آن نیاز دارند صحبت می کنند یا اطلاعاتی را مستقیم یا غیر مستقیم از وسایلی که دوست دارند داشته باشند به شما می دهند.

 شما می توانید در کنار هدیه ای که میخرید یک کارت تبریک قرار دهید روی آن جملات احساسی بنویسید تا هدیه شما تاثیر گذارتر باشد.

دخترها معمولا هدیه ظریف را بسیار دوست دارند. و گاها حتی ترجیح می دهند اکسسوری هدیه بگیرند. و یا پک هدیه کاملی که به هم مرتبط باشند.

هدیه هایی مثل انواع ساعت های هوشمند زنانه ، هندزفری یا ایرپاد های زنانه ، آویز یا قاب های مختلف تلفن همراه یا در کل اکسسوری ها می توانند گزینه های مناسبی برای خانم ها باشد.

شما می توانید با مشاوره با کارشناسان فروش فراسیستم بهترین هدایا را برای عزیزانتان تهیه کنید. حتی می توانید جمله ای را که مایل هستید به کارشناسان فروشگاه ما اعلام کنید تا به همراه هدیه شما بر روی یک کارت پستال نوشته و ارسال کنند.

هدیه مردانه یا هدیه پسرانه چه بخریم؟

معمولا آقایان بیشتر برای خانم ها هدیه تهیه می کنند و خودشان از این موهبت بی بهره می مانند، ولی آقایان هم از دریافت هدیه لذت می برند.

خرید هدیه مردانه یا هدیه پسرانه برخلاف اینکه سخت و مشکل به نظر می رسد بسیار ساده تر از انتخاب های دیگر می باشد.

پسرها بیشتر به وسایل کاربردی و وسایلی که بتوانند از آن استفاده کنند علاقه بیشتری دارند پس کادو مردانه باید با توجه به نیازشان تهیه شود.

وقتی قصد دارید برای یک آقا هدیه بخرید باید به این نکته توجه کنید که سلیقه خود را در انتخاب کادو دخالت ندهید و چیزی را برای طرف مقابلتان بخرید که از آن استقبال کند. و هدیه پسرها باید قابل استفاده باشد و کاملا به دردشان بخورد.

پسرها برخلاف دخترها که غیر مستقیم حرف میزنند ، بسیار رک هستند و اگر از آنها بپرسید به چه چیزی نیاز دارند و چه هدیه ای را دوست دارند که دریافت کنند بی درنگ جواب می دهند.

آقایان برخلاف چیزی که در جامعه جا افتاده است اصلا از گرفتن کادوهایی مانند لباس و جوراب خوششان نمی آید، بهتر است در هنگام خرید هدیه برای مردان از خرید اینجور هدایا صرف نظر کنید.

شما می توانید به محصولاتی فکر کنید که اورا سرگرم می کند یا باعث آسانتر شدن بعضی از کارهای آقایان می شود. مثل ساعت های هوشمند مردانه که پیام و تماس را نشان می دهند و یا هدفون ،هندزفری یا ایرپاد هایی که بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی می توانند به تماس هایشان پاسخ دهند ویا به موسیقی مورد علاقه شان گوش دهند.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فراسیستم از محصولات مختلف ما دیدن کنید و با اشاره در قسمت توضیحات سفارش و یا برقراری ارتباط با کارشناسان فروش فروشگاه بهترین هدیه متناسب برای آقایان را تهیه کنید. و یا به کارشناسان ما اعلام کنید تا پیام احساسی مورد نظر شما را همراه با کادوی شما ضمیمه کنند تا تاثیر هدیه شما دو چندان شود.

این روزها ساعت های هوشمند به عنوان یک هدیه منحصر به فرد به شمار می آیند که در این بین ساعت هایی که قابلیت مکالمه و کنترل تماس های تلفنی را داشته باشند بسیار چشمگیرتر و پرفروش تر هستند.مخصوصا اگر قیمت این ساعت ها مناسب و به صرفه باشد.

ساعت های پرووان موجود در فروشگاه فراسیستم با قابلیت مکالمه و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه ما بودند که با جستجو در این قسمت فروشگاه می توانید اطلاعات و مشخصات و قیمت این کالا را مشاهده نمایید.

این ساعت ها به دلیل اسپرت بودن به عنوان هدیه مناسب دختر و یا هدیه مناسب پسر استفاده می شوند.

پول نقد بهتر است یا هدیه؟

تعدادی معتقد هستند که پول نقد بهتر از هدیه است زیرا هدیه گیرنده  می تواند هر آنچه نیاز دارد برای خود تهیه کند ولی این مساله را در نظر داشته باشید که هدیه گیرنده ممکن است تصور کند که شما زمانی برای تهیه هدیه یا فکر کردن به او صرف نکرده اید پس برای خریدن هدیه وقت بگذارید و سعی کنید برای عزیزانتان هدیه های متفاوت بخرید.

نکات کلی

یکی از مواردی که باید هنگام خرید هدیه در نظر بگیرید، سن هدیه گیرنده می باشد ،شما باید قبل از خرید هر کادویی بر اساس سن فرد موردنظرتان دسته های خرید هدیه را در ذهنتان درست انتخاب کنید.

ظاهراً سن می تواند بر علاقه افراد تأثیر بگذارد – به همین دلیل است که بچه ها بیش از بزرگسالان از اسباب بازی ها استقبال می کنند و یا شاید یک فرد سن بالا خرید یک اسپیکر برایش جذابتر باشد ویک جوان ایرپاد را ترجیح بدهد.

یکی دیگر از موارد این است که برخی اشیا هستند که ما واقعا به آنها علاقه داریم اما هیچ وقت برای خودمان نمی خریم، ولی وقتی کسی آن را برای ما تهیه کند بسیار خوشحال می شویم. حتما این موارد را نیز در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

گاهی برای هدیه دادن نیاز به مناسبت خاصی نیست. شما همیشه می توانید هدیه ای را برای تشکر یا عذر خواهی و یا نشان دادن اهمیت و علاقه قلبی خود به یک فرد تهیه کنید.

برخی از مناسبت ها ممکن است ایده های خرید هدیه را محدود کنند،اما می توانند سمت و سوی خاصی به انتخاب هدیه بدهند برای مثال انواع لوازم جانبی گوشی و اکسسوری های موبایل  می توانند هدیه های ایده آلی باشند.

نتیجه گیری

هدایای دیجیتالی در عصر فناوری و اطلاعات می توانند هدایای جالبی باشند ، که بیشتر این محصولات همه شمول هستند و می توانید هدیه مناسب پدر ، یا هدیه مناسب مادر ، هدیه مناسب بهترین دوست و یا اعضای خانواده خود مثل هدیه برای شوهر یا هدیه برای همسرتان تهیه کنید . و این را در نظر داشته باشید که می توانید انواع هدایا با قیمت های مناسب را در این محصولات پیدا کنید. محصولات فروشگاه ما از برند های معروف سامسونگ ، اپل ، شیائومی ،تسکو ، پرووان ، اوی و … می باشد که همگی اورجینال بوده و ضمانت اصالت کالا را دارا می باشند.

شما حتی وقتی زمان زیادی ندارید می توانید در فروشگاه فراسیستم هدیه لحظه آخری تهیه کنید و با در میان گذاشتن آن با کارشناسان ما هدایای خود را با بسته بندی ویژه و کادو شده به آدرس عزیزانتان ارسال کنید.

در پایان، چند پیشنهاد با قیمت‌های مختلف وجود دارند که می‌توانند ذهن شما را جهت انتخاب یک کادو مناسب آماده کنند!

هندزفری دور گردنی ، ایرپاد ، هدفون ، ساعت هوشمند ،هولدر ، اسپیکر ، قاب موبایل ، آویز موبایل و هولدر انگشتی موبایل ….

برای رفاه حال مشتریان عزیز فروشگاه فراسیستم ما اقداماتی زیر را در هنگام خرید هدایای شما در نظر گرفتیم :

  • ارسال سریع بسته
  • ارسال به روز کالا در شهر تهران
  • ارسال به سراسر کشور با پست پیشتاز
  • مشاوره برای خرید بهترین پک هدیه
  • بسته بندی زیبا و جذاب
  • ارسال کارت با نوشته دلخواه شما
  • ضمانت اصالت کالا
  • قیمت مناسب
ارسال دیدگاه